سرویس جدید تپسی برای داشتن سرویس های ایمن و بهداشتی تر راه اندازی می گردد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، سرویس جدید تپسی برای ارائه سفرهای ایمن و بهداشتی تر در شرایط شیوع ویروس کرونا به زودی راه اندازی می گردد. خودروهای ارائه دهنده این سرویس، هر روز ضدعفونی می شوند و فضای بین راننده و مسافر در این خودروها جداسازی شده اند.

سرویس جدید تپسی برای داشتن سرویس های ایمن و بهداشتی تر راه اندازی می گردد

تپسی برای آماده سازی خودروهای ارائه دهنده این سرویس، به وسیله 10 ایستگاه در شهرهای تحت پوشش خود، نسبت به ضدعفونی و جداسازی فضای داخلی خودروهای سفیران اقدام می نماید. همچنین برای اطمینان از سلامتی کامل سفیران فعال در این سرویس، آزمایش خون تشخیص ویروس کرونا در این ایستگاه ها از آنها انجام می گردد.

تپسی از زمان شروع بیماری کوید 19، به منظور حفظ سلامتی سفیران و مسافران، اقدامات مختلفی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده است. از جمله فعالیت های این شرکت در این خصوص می توان به توزیع مواد ضدعفونی نماینده در بین خودروهای فعال در تپسی، ارائه نکات آموزشی و بهداشتی به سفیران و راه اندازی خط ویژه تماس سفیران با پزشکان متخصص برای اطمینان از سلامتی آنها اشاره نمود.

سرویس جدید تپسی برای سفرهای ایمن نیز در ادامه اقدامات قبلی این شرکت با شعار در جهت سلامتی ارائه می گردد و کاربران می توانند در روزهای آینده به وسیله اپلیکیشن تپسی، آن را درخواست دهند.

لازم به ذکر است، تپسی این هفته، سرویس جدیدی را با عنوان همیار تپسی راه اندازی نموده تا به شهروندان یاری کند برای حفظ سلامتی خود، در خانه بمانند و با یاری تپسی، خریدهای خود را انجام دهند.

سرویس همیار تپسی به وسیله اپلیکیشن تپسی در دسترس است و شهروندان می توانند همانند درخواست خودرو، با تعیین کردن مبدا خرید و مقصد خود (خانه)، گزینه درخواست همیار تپسی را انتخاب نمایند و لیست خریدشان را در اختیار سفیر تپسی قرار دهند تا به جای آنها خرید نموده و کالاهای خریداری شده را به آنها تحویل دهد.

همچنین در صورتی که شهروندان احتیاج به حمل بسته یا کالایی از جایی به جای دیگر دارند می توانند از سرویس همیار تپسی استفاده نمایند تا مجبور نباشند از خانه بیرون بیایند.

اسلیم فا

اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

فیس راز

فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات
منبع: ایرنا زندگی
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46342

به "سرویس جدید تپسی برای داشتن سرویس های ایمن و بهداشتی تر راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس جدید تپسی برای داشتن سرویس های ایمن و بهداشتی تر راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید