خبرنگاران توقف فوتسال پشت سر کرونا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، تهران- خبرنگاران- فیفا به تازگی به طور رسمی اعلام کرد که فوتسال جام ملت های آسیا مردادماه سال آینده برگزار می شود و تیم ملی فوتسال باید خود را برای این مسابقات آماده کند.

خبرنگاران توقف فوتسال پشت سر کرونا

شیوع ویروس کرونا در آسیا باعث شد تا رقابت های قهرمانی فوتسال جام ملت های قاره کهن که قرار بود هفتم اسفندماه شروع شود، به تعویق بیافتد. پس از گذشت چند هفته، فیفا روز سه شنبه بیستم اسفندماه به طور رسمی گفت که فوتسال جام ملت های آسیا مردادماه سال آینده برگزار می شود.

جام ملت های فوتسال آسیا در این دوره به نوعی حکم مسابقات انتخابی جام جهانی 2020 فوتسال را دارد و 5 تیم برتر این رقابت ها که به میزبانی لیتوانی برگزار می شود، راهی مسابقات جهانی می شوند.

به نظر می رسد تیم ملی وقت مناسبی برای آماده سازی برای مسابقات پیش رو در اختیار دارد اما در حال حاضر باید دید فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال چه تمهیداتی برای تیم ملی در نظر گرفته است تا این تیم با آمادگی مناسب در این رقابت ها شرکت و مانند دوره های گذشته افتخارآفرینی کند.

البته با شیوع کرونا در ایران و کشورهای دیگر، برگزاری اردو در خارج از ایران و انجام بازی های محبت آمیز کمی سخت به نظر می رسد اما تیم ملی باید برای روبرو شدن با تیم های متحول شده آسیا، خود را به خوبی آماده کند و این تیم ها را دست کم نگیرد. علاوه بر تیم ملی فوتسال ژاپن، تیم هایتایلند و ازبکستان هم از جمله تیم های متحول شده آسیایی در سال های اخیر هستند و دیگر نمی توان آنها را دست کم گرفت.

زمان برگزاری فینال لیگ برتر فوتسال هم مشخص نیست و این موضوع باید به طور دقیق مشخص شود تا سرمربی تیم ملی فوتسال بتواند با خیال راحت برای دعوت بازیکنان ملی پوش اقدام کند. تیم های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون ورزقان رقیبان همدیگر در فینال رقابت های لیگ برتر فوتسال هستند و این دیدار به علت شیوع ویروس کرونا، اوایل سال 1399 برگزار خواهد شد اما زمان دقیق آن مشخص نشده است.

اسلیم فا

اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

فیس راز

فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات
منبع: ایرنا
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25086

به "خبرنگاران توقف فوتسال پشت سر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توقف فوتسال پشت سر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید