خبرنگاران باند تولید و توزیع محلول تقلبی ضدعفونی در بوشهر متلاشی شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، بوشهر-خبرنگاران- رئیس پلیس فتا استان از دستگیری سه نفر اعضای باند تولید و توزیع محلول ضدعفونی دست در سطح شهرستان بوشهر خبر داد.

خبرنگاران باند تولید و توزیع محلول تقلبی ضدعفونی در بوشهر متلاشی شد

سرهنگ مهدی قاسمی روز چهارشنبه در این رابطه اضافه نمود: طی رصد کارگروه پایش فضای مجازی پلیس فتا استان مشاهده شد، یک نوع محلول ضدعفونی دست به صورت بسته بندی در بطری های به ظاهر دارای نشان سیب سلامت و علامت در صفحه های اینستاگرامی چند سوپرمارکت در حال تبلیغ و عرضه برای فروش قرار گرفته است.

وی بیان نمود: باتوجه به توزیع و عرضه این محلول خارج از شبکه توزیع از طریق سوپرمارکت و فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه توسط متخصصان پلیس فتا تحت بررسی قرار گرفت.

قاسمی مطرح کرد: در ادامه تحقیقات کارشناسان پلیس فتا تعیین شد که این نوع محلول به صورت گسترده وارد بوشهر شده و در میان سوپرمارکت های سطح شهر با توجه به حجم تقاضای بالای مردم در این شرایط خاص، در حال فروش است.

رئیس پلیس فتا استان بوشهر با بیان اینکه برای اطمینان از کیفیت محلول، یک بطری حاوی محلول ضدعفونی به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان ارسال شد، اضافه نمود: در بررسی آزمایشگاهی محلول یادشده، تعیین شد که این محلول فاقد تعیینات بهداشتی بوده و به هیچ عنوان در ضدعفونی دست ها کارآیی منطقی ندارد.

وی ادامه داد: با هماهنگی قضایی و در چند عملیات همزمان، شماری از فروشگاه های عرضه این نوع کالا بازرسی، مقادیر زیادی از بطری های حاوی محلول تقلبی کشف و جمع آوری شد.

سرهنگ قاسمی گفت: در ادامه تحقیقات کارشناسان پلیس فتا تعیین شد که فرایند تولید و توزیع توسط سه نفر اعضای یک باند تبهکار در یکی از استان های همجوار برای منافع کاذب مالی برنامه ریزی و اجرایی شده است.

این کارشناس سایبری تاکید کرد: استقبال عمومی مردم از خرید و استفاده از محلول یادشده تقلبی بدون در نظر دریافت محل عرضه که خارج از شبکه توزیع بوده است مورد توجه قرار نگرفته و این باعث تشویق و ایجاد زمینه برای اینگونه سودجویان در این برهه خاص زمانی شده است.

قاسمی توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در فضای مجازی به سایت پلیس فتا مراجعه و موضوع در قسمت گزارش های مردمی ثبت تا به صورت برخط بررسی و تحت پیگیری قرار گیرد.

اسلیم فا

اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

فیس راز

فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات
منبع: ایرنا
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 25746

به "خبرنگاران باند تولید و توزیع محلول تقلبی ضدعفونی در بوشهر متلاشی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران باند تولید و توزیع محلول تقلبی ضدعفونی در بوشهر متلاشی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید