جابری: با رایزنی نبی، ایران در جام باشگاه های فوتسال دنیا نماینده دارد، بازیکنان مس سونگون و گیتی پسند باید تست کرونا بدهند

به گزارش مجله یک کامپیوتر، آرش جابری، سرپرست سازمان لیگ فوتسال از قطعی شدن حضور نایب قهرمان لیگ برتر سال جاری در رقابت های جام باشگاه های دنیا اطلاع داد.

جابری: با رایزنی نبی، ایران در جام باشگاه های فوتسال دنیا نماینده دارد، بازیکنان مس سونگون و گیتی پسند باید تست کرونا بدهند

آرش جابری درباره اعلام زمان دقیق دیدارهای فینال لیگ برتر فوتسال، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: بازی ها در تاریخ های 30 خرداد و 6 تیر ماه برگزار می گردد که اگر کار به بازی سوم کشیده گردد، دو تیم در شهر کرمان به مصاف هم می فرایند.

وی درباره شروع تمرینات تیم های مس سونگون و گیتی پسند اصفهان برای شرکت در فینال لیگ برتر سال جاری گفت: از روز شنبه به تیم ها مجوز تمرین دادیم، به شرطی که پروتکل های بهداشتی رعایت گردد و از بازیکنان خود تست کرونا بگیرند. این آزمایش ها باید به ستاد مبارزه با کرونا یا ایفمارک ارسال شوند.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال در خصوص زمان شروع فصل آینده لیگ برتر اعلام کرد: این رقابت ها را از شهریور شروع می کنیم، اما زمان دقیق آن هنوز معین نشده است.

جابری درباره نحوه شرکت نمایندگان ایران در تورنمنت های بین المللی فوتسال توضیح داد: تیم قهرمان در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر می شود و نایب قهرمان در جام باشگاه های دنیا. با رایزنی نبی با متولیان برگزاری جام باشگاه های دنیا، ایران سال جاری یک سهمیه در این رقابت ها خواهد داشت.

اسلیم فا

اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

فیس راز

فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات
منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 32747

به "جابری: با رایزنی نبی، ایران در جام باشگاه های فوتسال دنیا نماینده دارد، بازیکنان مس سونگون و گیتی پسند باید تست کرونا بدهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابری: با رایزنی نبی، ایران در جام باشگاه های فوتسال دنیا نماینده دارد، بازیکنان مس سونگون و گیتی پسند باید تست کرونا بدهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید