تندیس رضایت مندی مشتری باز هم به ایرانسل رسید

به گزارش مجله یک کامپیوتر، ایرانسل به عنوان تنها اپراتور تلفن همراه، تندیس همایش سراسری رضایت مندی مشتری با رویکرد نقش مدیریت در فرایند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا را از انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان دریافت کرد.

تندیس رضایت مندی مشتری باز هم به ایرانسل رسید

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، طی مراسمی که دوشنبه سوم شهریور ماه، با حضور دکتر داوود دانش جعفری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، دکتر رضا تقی پور نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو شورای عالی فضای مجازی، دکتر سیدستار هاشمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مهندس مهدی صادقی نیارکی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در تالار دیپلماتیک وزارت امور خارجه برگزار گردید، تندیس همایش سراسری رضایت مندی مشتری با رویکرد نقش مدیریت در فرایند بهبود پاسخگویی به مشتری در دوران کرونا و پسا کرونا توسط انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان به دکتر بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران و نخستین ارائه دهندۀ خدمات نسل پنجم در ایران، اهدا شد که مهندس محمدعلی مقدم، معاون ارتباط با مشتریان ایرانسل به نمایندگی، آن را دریافت کرد.

در این مراسم، دکتر رضا تقی پور، عضو شورای عالی فضای مجازی و نمایندۀ مجلس شورای اسلامی، طی سخنانی با اشاره به اینکه نسل پنجم تلفن همراه، برای صنعت ساخته شده است، بر لزوم تکمیل تمام زیرساخت های لازم برای توسعۀ خدمات ارتباطی در کشور تأکید کرد و گفت: در ایران هنوز از تمام ظرفیت های نسل چهارم ارتباطات همراه، مخصوصاً برای صنعت استفاده نشده است.

همچنین معاون نوآوری و فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در این مراسم با اشاره به لزوم تقویت ارتباط بین صنعت و دانشگاه و وجود فاصله بین شرایط موجود با شرایط مطلوب از نظر کیفیت خدمات و مشتری مداری، ورود به بازارهای ملی و بین المللی را مستلزم ارتقای کیفیت دانست و تأکید کرد: باید به فناوری، به طریق احسن نگاه کنیم تا به بهره وری دست یابیم.

مهندس سیدستار هاشمی اضافه نمود: با وجود استفاده از ظرفیت های اقتصاد دیجیتال در دوران کرونا، هنوز هم ظرفیت های مغفول بسیاری وجود دارد که اگر از آن استفاده نکنیم، محکوم به شکست هستیم.

این مراسم با حمایت مجلس شورای اسلامی، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت صنعت، معدن و تجارت، توسط انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان در راستای برنامۀ ششم توسعه مبنی بر تدوین و اجرای سند جامع و نقشۀ راه تحول نظام استانداردسازی کشور و توانمندسازی اقتصاد مقاومتی و حمایت از جهش فراوری و تجلیل از رهبران مشتری مداری که در حوزۀ رضایتمندی مشتری و حمایت از حقوق مصرف کننده گامی مؤثر برداشته اند، برگزار گردید.

از جمله اهداف برگزاری این مراسم، می توان به آنالیز انعکاس صدای مشتری در تأمین نیازهای فراوریکنندگان و توزیع کنندگان، تقویت استراتژی سازمان ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتری در دوران کرونا و پساکرونا، اشاعۀ فرهنگ شاخص رضایتمندی مشتری و کیفیت در بازارهای رقابتی ملی و بین المللی، نقش مشتری مداری و شیوه های نوین رهبری بازار در جهش فراوری، تقویت استراتژی های سازمان ها به منظور برآورده کردن نیازهای مشتریان، برگزاری پنل های آموزشی و تخصصی مدیریت و آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان اشاره نمود.

ایرانسل به عنوان اپراتور پیشرو در کسب رضایت مشتری، پیش از این و در پنج سال متوالی، پیروز به دریافت تندیس و گواهینامۀ ملی رعایت حقوق مصرف کنندگان شده بود.

اسلیم فا

اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

فیس راز

فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات
منبع: خبرآنلاین
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 39128

به "تندیس رضایت مندی مشتری باز هم به ایرانسل رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تندیس رضایت مندی مشتری باز هم به ایرانسل رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید