(تصاویر) جیل بایدن؛ از معلمی تا بانوی اول آمریکا

به گزارش مجله یک کامپیوتر، جیل بایدن، در طول مبارزات انتخاباتی در کنار همسرش جو بایدن بود. آقای بایدن در یک سخنرانی درباره ویژگی های بالقوه او به عنوان همسر رئیس جمهو آمریکا، گفت: همه شما در سراسر کشور، معلم محبوبتان را به یاد بیاورید، کسی که به شما اعتماد به نفس داد تا به خودتان ایمان بیاورید. این ویژگی بانوی اول است ... و جیل بایدن چنین خواهد بود. .

(تصاویر) جیل بایدن؛ از معلمی تا بانوی اول آمریکا

اما ما از این زن که قرار است به زودی به عنوان بانوی اول آمریکا به همسرش در کاخ سفید ملحق گردد، چه می دانیم؟

زندگی شخصی

جیل جاکوبز در سال 1951 در ایالت نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد. در میان پنج خواهرش از همه عظیمتر بود و در محله ویل گروو در حومه فیلادلفیا عظیم شد.

قبل از ازدواج با جو بایدن، جیل با همکلاسی دوران کالج بیل استیونسون ازدواج نموده بود.

در سال 1972، جو بایدن، همسر اولش نیلیا و دختر کوچکش نائومی را در یک تصادف رانندگی از دست داد. دو پسر خردسال او هانتر و بو از این تصادف جان سالم به دربردند.

جیل می گوید سه سال پس از این حادثه او به وسیله برادر جو بایدن با او آشنا می گردد. آن زمان در حالیکه جیل هنوز به کالج میرفت، جو بایدن سناتور بود.

جیل در مصاحبه با مجله ووگ درباره اولین دیدارشان گفته بود: آن زمان من با پسر هایی قرار میذاشتم که شلوار جین و تیشرت می پوشیدن، وقتی جو بایدن مقابل در ظاهر شد یک کت اسپرت و کفش لوفر بدون بند پوشیده بود. با خودم فکر کردم، خدای من غیر ممکنه که رابطه ما به جایی برسد.

او نه سال از من عظیمتر بود. اما با هم رفتیم فیلم فرانسوی یک مرد و یک زن را در سینما تئاتر فیلادلفیا تماشا کردیم، آره واقعا با هم گرم گرفتیم.

او می گوید قبل از اینکه پیشنهاد ازدواج جو بایدن را بپذیرد، پنج بار درخواست ازدواج او را رد نموده بود.

جیل شرح می دهد: نمی توانستم کاری کنم که بچه های بایدن یه بار دیگر از دست دادن مادر را تجربه نمایند. برای همین باید صد در صد مطمئن بودم.

این زوج در سال 1977 در نیویورک با هم ازدواج کردند. اشلی دختر آن ها در سال 1981 به دنیا آمد.

خانم بایدن در طول مبارزات انتخاباتی بار ها از خانواده و مشکلاتی که با آن رو به رو شدند، صحبت کرد.

پسر جو بایدن، بو در سال 2015 در 46 سالگی در پی ابتلا به سرطان مغز درگذشت.

خانم بایدن درباره همسرش گفت: می دانم اگر ملت را به دست جو بسپاریم، او برای خانواده های شما همان کاری را خواهد نمود که برای ما نموده است، ما را در کنار هم نگهداشت و در زمانی که احتیاج داشتیم یاری کرد که پیش برویم.

دوران معلمی

خانم بایدن 69 ساله، برای دهه ها سابقه کار معلمی دارد.

او علاوه بر مدرک لیسانس، دو فوق لیسانس و یک مدرک دکترای آموزش از دانشگاه دلاور دارد.

قبل از اینکه به واشنگتن دی سی نقل مکان کند، او در یک کالج عمومی، یک دبیرستان دولتی و همچنین یک بیمارستان روانپزشکی مخصوص نوجوانان تدریس می کرد.

او در جریان مبارزات انتخاباتی در مدرسه ای در شهر دلاور که از سال 1991 تا 1993 تدریس می کرد، حاضر شد و با جو بایدن سخنرانی کردند.

زمانی که همسرش معاون اول رئیس جمهوری آمریکا بود، خانم بایدن در کالج ویرجینیای شمالی استاد زبان انگلیسی بود.

او در ماه اوت و قبل از سخنرانی در مدرسه قدیمی در یک توییت نوشت: آموختن کاری نیست که من آن را انجام می دهم. آموختن وجود من است.

سیاست

خانم بایدن از سال 2009 تا 2017 زمانی که همسرش معاون اول رئیس جمهور آمریکا بود، عنوان بانوی دوم را داشت.

فعالیت خانم بایدن در آن دوران بیشتر شامل تقویت موسسات آموزشی منطقه ای (کالج های محلی)، حمایت از خانواده نظامیان و افزایش آگاهی رسانی درباره پیشگیری از سرطان پستان بود.

او همچنین همراه با میشل اوباما، بانوی اول وقت آمریکا گروهی را برای حمایت از کهنه سربازان و سربازان آسیب دیده آمریکایی و تهیه برنامه های تحصیلی و آموزشی برای خانواده های آن ها و فراهم کردن زمینه اشتغال تشکیل داده بودند.

او در سال 2012 یک کتاب بچه ها با عنوان نباید فراموش کنید، خدا سربازان ما را حفظ کند بر اساس تجربه های نوه خود از زندگی در یک خانواده نظامی نوشته و منتشر کرد.

جیل بایدن در طول مبارزات انتخاباتی سال 2020 فعالانه از همسرش حمایت کرد و در کنارش ایستاد و در تمام فعالیت های انتخاباتی، برگزاری مراسم و جمع آوری یاری به شکلی موثر حضور داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 44574

به "(تصاویر) جیل بایدن؛ از معلمی تا بانوی اول آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(تصاویر) جیل بایدن؛ از معلمی تا بانوی اول آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید