تاریخ اعتبار وکالت نامه های متقاضیان نقل و انتقال وسایل نقلیه تمدید شد

به گزارش مجله یک کامپیوتر، خبرنگاران/بوشهر رئیس پلیس راهور استان بوشهر با اشاره به تمدید مهلت وکالت نامه های منقضی شده تا تاریخ 1 آذر ماه گفت: به منظور حفظ سلامتی هموطنان عزیز، این وکالت نامه ها به مدت ایام تعطیل شده کرونایی تمدید خواهد شد.

تاریخ اعتبار وکالت نامه های متقاضیان نقل و انتقال وسایل نقلیه تمدید شد

سرهنگ قدرت الله کشکولی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به محدودیت های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح کرد: با توجه به مصوبات اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا و اعمال محدودیت های متناسب با شرایط شهرها، مراکز شماره گذاری پلیس راهور نیز از ابتدای آذر ماه در شهرهای با شرایط قرمز مشمول محدودیت نهاده شد.

وی اضافه نمود: مرکز استان بوشهر (شهر بوشهر) نیز در شرایط قرمز کرونایی است و به همین منظور مرکز شماره گذاری و خدمات تعویض پلاک از یکم آذر ماه تا اطلاع بعدی تعطیل است.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر گفت: با توجه به موضوع وکالت نامه ای بودن بعضی از خودروهای متقاضی نقل و انتقال و انقضای تاریخ این وکالت نامه ها در زمان تعطیلی مراکز شماره گذاری، پیشنهاداتی جهت آسودگی خاطر هموطنان به ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام شد.

سرهنگ کشکولی اضافه نمود: بر اساس پیشنهادات مذکور مقرر شد تا اعتبار وکالت نامه های متقاضیان خرید و فروش وسایل نقلیه به تعداد روزهای تعطیل شده از سوی ستاد ملّی کرونا، تمدید شود.

وی توضیح داد: تنها وکالت نامههایی که اعتبار آنها از تاریخ 1 آذر ماه 1399 تا انتها آخرین روز تعطیلات کرونایی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا منقضی شده باشد، مشمول تمدید اعتبار و دریافت خدمات در مرکز شماره گذاری خواهند بود.

رئیس پلیس راهور استان بوشهر با اشاره به نوبت دهی اینترنتی این مراکز گفت: مرکز شماره گذاری و تعویض پلاک، خدمات خود را با نوبت دهی اینترنتی انجام می دهند و لازم است تا شهروندان پیش از مراجعه به این مراکز، نوبت اینترنتی خود را ثبت کرده باشند.

اسلیم فا

اسلیم فا: مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

فیس راز

فیس راز | گفتگو و همدلی راه حل رفع همه مشکلات
منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 شهریور 1400 بروزرسانی: 6 شهریور 1400 گردآورنده: 1com.ir شناسه مطلب: 46110

به "تاریخ اعتبار وکالت نامه های متقاضیان نقل و انتقال وسایل نقلیه تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ اعتبار وکالت نامه های متقاضیان نقل و انتقال وسایل نقلیه تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید